söndag 11 november 2012

10 saker jag förväntar mig ska hända när jag är 28


1. åka skidor igen, för första gången på typ är det tre eller fyra år?

2. bli starkare än Lukas, borde inte han snart vända och gå neråt medan jag fortfarande är på väg upp?

3. Åka till Brasilien och ge pussar och kramar till den snyggaste handbollsspelare i världen!

4. att den här bloggen får 100 läsare i veckan.

5. att jag blir tillsammans med Fredrik Ljungberg.

6. Att jag och Isadora ska åka och campa (det här kommer nog aldrig hända eftersom att ingen av oss är direkt campingmänniskor men Isadora ska uppfostra sitt barn till att bli en vanlig människa och då behvös det tydligen camping).

7. Att jag får se de allra coolaste lagen i Köln i sommar/vår.

8. Att jag ska lycka läsa bibeln och Jane Eyre.

9. Att jag ska hitta någon ny serie att bli helt besatt av. Jag saknar make it or break it.

10. Att jag blir lite biffigare.

1 kommentar:

  1. Allt hänger ju ihop.
    Blir du biffigare blir du starkare än Lukas och då kommer du orka åka skidor. När du blir biffigare än Lukas måste du trösttitta på någon dålig serie tillsammans med honom för att trösta honom. Sedan åker du till Brasilien och pussas med en handbollsspelare som sedan tar med dig till Köln. PÅ flyget läser du bibeln och Jane Eyre. När du ses på handboll med snyggingen så kommer Fredrik Ljungberg få upp ögonen för dig. Och när du dejtar Fredrik Ljungberg så får bloggen lätt 100 läsare. För att fira framgången med bloggen måste du på semester, då passar det med camping.

    SvaraRadera