onsdag 23 januari 2013

motsägelsfulla känslor


Jag hatar motsägelsfulla känslor, typ när man är kissnödig och törstig på samma gång. Jag vet lixom inte vad jag ska göra först. vad är det kroppen egentligen behöver?

Just nu saknar jag mina bästa vänner hur mycket som helst. Jag saknar att få snacka skit och gråta. Och skratta så klart. Att få råd och ge råd. Men av någon anledning så vill de gärna sprida ut sig. Filippinerna, Peru, Göteborg, Danmark, Thailand, Stockholm, Italien. Ja de är ta mig fan över allt förutom där jag är, dvs här.

Samtidigt som jag saknar dem så det värker i kroppen så vill jag inte åka någonstans. Det blir för hattigt och hittigt. Men de får gärna komma hit. vilket de inte gör...

Och fast än jag inte vill något annat än att träffa dem så vill jag inte heller något annat än att vara ensam. Vad vill jag då? vara ensam eller tillsammans? Prata eller vara tyst? Umgås eller sova? jag blir så less och trött. på allt. men framför allt på mig själv.

lockande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar