torsdag 3 januari 2013

2012 - jag-året


2012 är året då jag har haft fokus på mig själv. Detta gjorde jag under 2012 (tror jag):

1. Åkte till USA med Lukas och Isadora.

2. Åkte till Italien och bara var med goda vänner.

3. Köpte ny lägenhet.

4. Lät någon annan flytta och möblera åt mig.

5. Köpte typ hur många böcker som helst.

6. Flyttade från lägenheten och blev sambo med en av mina bästa vänner i en ny stad.

7. Gjorde många nya vänner och bekanta.

8. Gjorde succé på jobbet.

9. Fick besked om min skada. Nu är jag så bra som jag kan bli. Inte så bra som jag vill vara (Pelle) men lite mer träning och med den där envisa djävulen som bor i mig så kanske det går. Jag har inte gett upp hoppet.

10. Lärde mig att lyssna på kroppen. Inte på hjärtat som löper amok mest hela tiden och inte på hjärnan eller samvetet utan på kroppen.

11. Bokade en resa med Jakob. Nu jävlar ska det åkas skidor. Hoppas jag. Annars ska jag bara sitta där och se snygg ut.

12. Sa tack och hej till de människor jag inte vill ha i mitt liv. Lärde mig att hantera de känslor som de medförde åtminstone för det mesta.

13. Funderade över hur jag vill ha livet, det är jag inte klar med men på väg.

14. Fick gratulera goda vänner till deras framgångar. OS-silver, VM-guld, bröllop och barn. Vi har haft ett fint år tillsammans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar