söndag 9 december 2012

Serbien, ett land jag aldrig trodde jag skulle besöka

Hej kära blogg!

Igår kom jag hit till Serbien och var på ett möte med jobbet. Det var slut vid fem och var egentligen inte speciellt ansträngande. Men efter det var jag helt slut. Jag låg på soffan och mådde illa, skakade av frossa och ville bara sova. Mogen (haha) som jag är så fixade jag ändå upp lite mat till mig och fick i mig en del i alla fall. jag piggade på mig lite och orkade sitta upp.

I natt sov jag 12 timmar och känner mig utvilad men lustlös. Ni vet ingen lust att göra något.

Idag är Lukas här. Och några andra personer jag känner mer eller mindre, de flesta mindre. Vi blir här till onsdag morgon. Jag har en del jobb att göra och de andra ska ju så klart träna en del. Men det känns ändå bra att vi är här. Att Lukas är här.

På tisdag får vi se Sverige möta Norge. Det ser jag framemot.

Det är frustrerande att jag inte förstår varför jag är så förbannat trött hela tiden. För det är lixom inte sömnig utan helt slut. Jag hoppas att ett HB-test skulle förklara saken.

Nu ska jag duscha av mig och sedan möta de andra för en promenad ner på stan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar