måndag 22 oktober 2012

10 bästa sakerna med mitt jobb


1. jag får jobba i bekväma kläder typ shorts.

2. jag får prata med människor hela dagarna, och har jag ingen att prata med så kan jag prata med mig själv.

3. jag lär mig nya saker hela tiden, mina kollegor är från världens alla hörn och har bakgrunder i olika sporter.

4. att träna ingår som en del av våran arbetstid.

5. Vi har en hel kyl full med vitamin well defence, bara att ta.

6. det är väldigt många skratt på kontoret, språkliga misstag är vanligt förekommande.

7. mina idéer tas på allvar, trots att det är ett så stort företag.

8. jag jobbar med något jag verkligen brinner för .

9. jag kan inte tänka på mig själv hela dagarna.

10. det är en helt ny erfarenhet att arbeta i ett företag som är så stort och välorganiserat. allt bara flyter, jag behöver inte göra något extra. alla har sin plats och det passar mig bra just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar